Saturday, September 7, 2013

Ülevaade: EQUA BPA vaba pudel
























Hei armsad!
Ma polnud varem sellele eriti tähelepanu pööranud kui palju tavalist plastikut ma pudelite näol poest janu kustutamiseks ostan ja seejärel ära viskan ning kui suure karuteene ma sellega loodusele teen. Tegelikult maksamegi peamiselt pudeli enda eest. Plastiku töötlemisel vabanevad ained, jääkained ja gaasid on väga-väga mürgised. Keskmiselt viskab iga inimene aastas ära 168 plastikust pudelit. Plastikul kulub aga kõdunemiseks mitusada aastat. 
Samas on plastnõude, pudelite ja pakendite täielik vältimine peaaegu võimatu, aga alustada võib kasvõi sellest, et kannad kaasas EQUA BPA vaba, loodussõbralikku ja kauni disainiga joogipudelit. :)


EQUA pudel loodi 2010 aasta märtsis Sloveenia pealinnas Ljubljanas. EQUA pudel püsib muutumatuna kuni 10 aastat. Kui tavalised plastikpudelid hakkavad üsna kiiresti eraldama plastikosasid joogi sisse, siis EQUA pudeliga nii ei ole. Anumad on valmistatud Eastman Triatan plastikust ning kõige muu hulgas annetab firma 10% oma neto sissetulekust erinevatele keskkonnaalastele organisatsioonidele. EQUA pudeleid on kahes suuruses - 400ml ning 600ml ja valikus on üle 20 erineva disaini ning värvi.


















Vee joomine on väga oluline nii sisemise kui välimise ilu jaoks ning EQUA pudel on selleks suurepärane. Selles on võimalik hoida kõige tulisemaid ning jäisemaid vedelikke. Kannan seda saamishetkest alates igalpool endaga! :) 
Valisin just selle disaini lihtsuse ning värvide pärast. Need sobivad nii mõnusalt! Pudeli küljes oleva rihmakesega on seda lihtne näpuotsas kanda isegi kui see mu kotti ei mahu, sest pudel võtaks seal päris palju ruumi. Mind huvitas väga korgi vastupidavus ning nüüdseks olen seda proovinud igatpidi ja võin garanteerida, et saan julgelt selle oma õpikute vahele pista kartmata, et kott vett täis oleks. :) Täpselt parajalt suur otsik teeb joomise palju mugvamaks ning mõlemat korgikest on võimalik lahti keerata. Pudeli pesemine on lihtne ning see kannatab ka  nõudepesumasinat. EQUA pudel on imeilus aksessuaar ning olen kohanud tänaval inimesi, kes on küsinud kust sellist osta saab või on lihtsalt firmast midagi kuulnud. Alati on ju tore uusi nägusid kohata ning nüüd jagub ka jututeemat kauemaks. :) 

Ma ei teadnudki kui vähe vett ma tegelikult päevas jõin kuni märkan hoopis seda, kui palju rohkem ma seda nüüd teen. :)
Kannan pudelit iga päev koolis kaasas ning selle asemel, et endale igal korral uus anum osta, saan kasutada oma BPA vaba, tervisele ohutut ning stiilset pudelit, mis aitab mul püsida värskena kogu pika päeva. Minu ainuke mure on kriimud, mis kipuvad pudelile tekkima ja seetõttu kavatsen ilmselt pudelile isegi pisikese kotikese meisterdada.
Ma pole eriti hommikuinimene ja EQUA pudel mõistab seda. Niiet saan oma kakao (kui mäetate siis ma ei joo kohvi) pudeliga kaasa võtta ning enne kooli jõudmist ära juua. Jällegi ei pea ma hommikul tanklas kuuma joogi eest maksma. :)
Lisaks kõigele sellele on EQUA pudel suurepärane kingiidee neile, kellest hoolid! 









EQUA pudelid sobivad meestele ja naistele igas vanuses. Tänu mitmekülgsele valikule leiab igaüks endale sobiva pudeli, et hoolida endast ja loodusest.
Pudelite kohta on võimalik lähemalt uurida SIIT ning EQUA Eesti Facebooki leht aitab sul kurisi olla viimaste uudiste, pakkumiste ja tegemistega. :)
Järgmise postituseni, milles räägin juba lähemalt Make Up Store'i jumestuskreemist!

4 comments:

  1. Ma tellisin endale selle pudeli suve alguses ja olen ülirahul. See on minuga igal pool kaasas ja ma joon nüüd ka palju rohkem vett! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh, suvel on selline sõbrake veel eriti lahe! Ma ei arvanud varem, et see mulle nii meeldima hakkab, aga enam ma ei kujutaks päeva ilma selleta ettegi. :)

      Delete
  2. Sul on nii ilusad pildid! :)

    Ja minagi ei kujutaks päeva ilma oma EQUA pudelita ;)

    ReplyDelete

TEISED POSTITUSED, MIS VÕIVAD SULLE HUVI PAKKUDA