Sunday, February 2, 2014

Kuidas muuta oma päev, ülejäänud elu ja iga hetk rõõmsamaks (:



Hei!
Mõnikord ma kohe ärkan hommikul sellise jorina tujuga ja ei taha mittemidagi teha ja teinekord võin ärgata olles täis rõõmu, aga päeva jooksul kipub see kuskile hajuma.. Sellistel päevadel sunnin ennast üles tegema just neid lihtsaid asju, mida kohe-kohe teiega jagada saan, sest ma soovin, et te kõik oleksite samuti õnnelikud ja rõõmsad. :)

Kuula positiivset muusikat
Oh, kuidas mulle meeldib hommikuti kooli, tööle või lihtsalt jalutama minnes kõrvaklapid pähe panna ja mõnusat muusikat kuulata. :) See teeb tuju nii heaks, ehitab vaimu ja paneb naeratama ning isegi ilm ei tundu enam siis nii külm. :) Võõrastele inimestele naeratades vastavad nad sulle samaga või jäävad lihtsalt segaduses tagantjärgi vaatama. :)
Hea muusika on mõnus viis meeleolu muuta ning päeva jooksul produktiivsem olla ja sellest 100% võtta. :)


Tee kellegi teise päev rõõmsamaks
Tead ju seda kihiseva ja liblikad-kõhus tunnet kui kellelegi teisele midagi head teha saad. :)
Seesama valem kehtib alati ja igas olukorras.
Kellelegi teisele rõõmu tehes kerkib ka enda hea tuju kaas ja seda on võimatu pulbitsemast peatada. :)
Näiteks ütle kellelgi midagi ilusat, see võib olla ka võõras inimene. Endal on hea tunne ja ma garanteerin, et teisel inimesel ka. :) Samuti võib lihtsalt teha ühe väikse teo annetuse näol kuskile fondi või mõnele tänavamuusikule vahetusraha visates. Veel üks lahe idee on oma sõprade või lähedast üllatamine - paku oma abikaasale või vanematele, et teed ise hommikusöögi või aitad mille iganes muu asjaga, mine sõbrale koogikarbiga uksetaha või kutsu ta kinno. :)
Suur rõõm peitub väikestes asjades. :D

Proovi uusi maitseid või tee suu magusaks
Uued maitsed on alati põnevad..nagu Alice imedemaal - avastad täiesti uusi asju, millest sul enne aimugi polnud ja kõik tundub nii uus ja võõras, aga samas ilus ja seiklusterohke. Mulle meeldib asjadele kindlaks jääda ja toidu suhtes ma isegi pisut kardan uute asjade ja suutäitega eksperimenteerida, aga kui ma seda teinud olen siis saan enda üle veelrohkem uhke olla ja ma ei ole kunagi kahetsenud. :)
Magus teeb samuti kõik paremaks. Kui mul on pisut kehv tuju või mul on magusaisu siis on mu tuba hiljem nagu Charlie šokolaadivabrik täis värvilisi-šokolaadiseid- ja ka veidraid maiustusi, mida ma võibolla niisama ei ostaks. :D


Andesta
Andestamine on suurim hetegu, mille sa endale teha saad. Me kohtame elus palju-palju inimesi, kes meile ei meeldi, kes teevad meile haiget ja panevad meid ennast halvasti tundma. Viha on sellistel hetkedel suurim vaenlane, kellest me lahti tahame saada. Viha ja andestamatus põletab ainult meid endid ja sellepärast on see parem lihtsalt maha visata ja mitte lasta sellel rohkem endale haiget teha. Ma ei saa lubada, et see on kerge, aga hiljem saame ennast paitada-tänada. :)
Hoopis need inimesed, kes teistele haiget teevad peaksid ennast kehvasti tundma ja siinkohal on endale hea meelde tuletada, et kui sa oled armastav ja hooliv inimene siis sa ei teegi kellelegi ei sõna ega teoga meelega haiget. Niiet teiste tunnete peal tallamine ütleb selle inimese enda südame kohta päris mitu asja. Mõned lihtsalt tahavad panna teisi endi suhtes sama havasti tundma kui nad ise endid tunnevad ja võibolla nad ei oskagi teisiti.


Kanna midagi, mis paneb su ennast ilusana tundma
Mulle nii meeldib enda välimusega mängida ja just siis kui ennast halvasti tunnen on nii hea lihtsalt vannivesi jooksma panna ,ennast poputada, lemmik-kleit selga tõmmata ja kõike muud lahedat, mis pähe tuleb, katsetada. :D
See tõstab tuju ja paneb ennast hästi tundma. Nii on palju rõõmsam päevale vastu astuda ning kindlasti ei jää ka sinu päikselisus välja minnes kellegi teise poolt märkamata. :)


Jäta kõik rämps prügikasti, kus on selle koht
Kõik imelised ja edukad inimesed on pidanud väga palju kukkuma ja vigu tegema, et jõuda sellesse ägedasse kohta, kus nad praegu on. Sellepärast ei tohi karta läbikukkumisi, kuid ei tohi nendest kinni hoida, sest need võivad olla suureks takistuseks tegemaks seda, mille jaoks sa võimeline oled. :) See asi, mis tundub olevat kõige suurem viga, võib osutuda just selleks, mis viib sind elus hoopis uude ja põnevamasse kohta. :)
Ükskõik kas eile oli jama päev, eelmine aasta või nädal - see kõik kuulub minevikku. Halbu filme ei vaadata uuesti. :)


Mõtle positiivselt ja ole tänulik
Ürita kõiges näha pooltäis klaasi ja tee ruumi paremale mõtteviisile. Negatiivne mõtlemine ei taga kunagi positiivset elu.
Alati leidub midagi, mille üle tänulik olla. :) Vahel ma näen enda pisikesi probleeme nii suurtena, et need tunduvad võimatud ületada. Siis ma mõtlen teiste inimeste murede ja probeemide peale ning ma tahaks enda omad kohe kaissu võtta ja nendega tekialla pugeda, sest need on tegelikult nii pisikesed ja mitteüldsegi ületamatud. :)
Sa oled lahe ja sa saad hakkama ükskõik, mis sa ette võtad! :)

Helista oma vanematele või mine neile külla
Kui sul pole vanemaid või nad on tõesti liiga kaugel siis lepi kokku kohtumine mõne vana sõbraga, keda sa pole ammu näinud. :)
Ütle neile, kellega sa kohtud kui olulised ning tähtsad nad sinu jaoks on ja tõesti mõtle seda. Mitte sa ainult ise ei tunne ennast peale seda nagu miljon dollarit, vaid ka sind ümbritsevad inimesed. :D

Vaata vanu pilte
Vanad pildid ja mälestused toovad mulle alati naeratuse näole ja naermine on ju ometigi tervisele kasulik + treenib kõhulihaseid. ;) Tee endale arvutis üks kaust vanadest või totakatest piltidest, mille vaatamine aeg-ajalt võiks sinu tuju paremaks muuta ja häid asju meelde tuletada.


Ära ela hirmus ning tee alati asju, mida sa kardad teha. :D Enne voodisse minekut mõtle vähemalt kolmele heale asjale, mis päeva jooksul juhtus. (nt: ''täna oli tõesti maitsev söök, mul on nii vedanud, et mul on kodu ja voodi kus olla, lugesin täna kuskilt ägedast blogist , et ma olen täiga lahe ja nii palju ägedaid asju veel, mida edaspidi kindlasti meeles pean :D )

Isegi kui mõni päev on halvem ja kõik tundub hallim siis see on ju kõigest üks päev. :)
Loodan, et lahkud siit naeratades ning kohtume juba, kui mitte enne siis järgmise potituse ajal!
Teeme rõõmu kuulsaks! :D

Kalli-kalli,
Kelly

8 comments:

  1. Minul on väike märkmik, kuhu märgin üles iga päeva kohta midagi positiivset - midagi, mis pani mind naeratama või lihtsalt tekitas hea tunde :). See on mind motiveerinud palju rohkem päeva jooksul korda saatma ning paneb märkama väikeseid asju, mida muidu võibolla ei märkakski. Soovitan! :)

    ReplyDelete
  2. Olgugi, et kõik postituses mainitud on nii ilmselge ja teada kõigile, siis on see väga hea meeldetuletus ning ikkagi motiveeriv, tore, et sattusin seda lugema!:)

    ReplyDelete
  3. Väga huvitav tekst, jätka samas vaimus :)

    ReplyDelete
  4. Need punktid peaks suurelt seinale maailma...Need tõesti aitavad ja juba selle postituse lugemine tegi meele rõõmsamaks.:)

    www..karita0032.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. Tõsiselt armas postitus! (:

    Engli S
    http://enculicious.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. kuna on oodata uut postitust? juba kuu aega pole midagi kuulda olnud..

    ReplyDelete

TEISED POSTITUSED, MIS VÕIVAD SULLE HUVI PAKKUDA