Monday, September 29, 2014

L'oreal Collection Exclusive Pure Red

Hei!
Viimasel ajal olen silmade asemel rõhku panemas huultele. Nii palju ägedaid värve ja kombinatsioone! 
Ma ei usu, et punase huulekatte kandmiseks peaks erilist sündmust ootama. Iga päeva saab eriliseks ja põnevaks muuta. Punases huulepulgas omakorda on justkui mingi enesekindlus ja naiselikkus, mis selle kandjat saadab. 
Just seetõttu olin ma selle pakikese saamise üle äärmiselt rõõmus. Kui sa pole veel endale valatult sobivat punast huulepulka leidnud, siis ilmselt saab selle veeretada fakti kaela, et maailmas on L'oreali sõnul 285 punast tooni. Uuhh. :)



















Kontsept? Neli matti punast huulepulka ja küünelakki, mis on disainitud ideaalselt sobima kõigile nahatoonidele ja juuksevärvidele. Samas võid olla nagu mina ning kõiki reegleid eirates rokkida kõigiga. :)

Mulle väga meeldib see, mida L'oreal teeb, tuues meieni variatsiooni erinevatest punastest toonidest, mis on inspireeritud kuulsustest erinevas vanuses, toonis ja värvis. Nii saame meie lihtsalt näpuga
 järge ajada, milline just meile kõige paremini sobib.

Välimuselt on pulgad klassikalised ja lihtsad, kuldsete detailidega ning kui punane huulepulk välja kerida, on see justkui kirss Schwarzwaldi tordil. :)



















Tulemuseks on pehmed, velvetise tulemusega huuled. Ei mingit sära ega glitterit, pure red, hambaid määrimata.
 Pikemaks püsivuseks ja kontrastsuseks võib kasutada huulepliiatsit. Samuti võib nässu läinud kontuurid pintsli ja peitekreemiga üle tõmmata, et neid eriti rõhutada.
Olen kõiki toone vaheldumisi kandnud ning nende kõrge pigmendidoosi tõttu piisab vaid ühest tõmbest üle huulte.
Leian ennast paaril korral päevas, näiteks peale söömist, huuli üle võõpamast, kuid kuna seda on nii mõnus teha (huulepulk lõhnab mõnusalt ja sisaldab jojoba õli) siis pole mul selle vastu midagi. :) Ja jällegi - 1 tõmme ja olen valmis päeva jätkama! :)





















Küünelakid on samuti väga ägedad, püsivad ja lihtsasti pealekantavad. Välimuselt minuarust väga armsad. :) Märkasin, et need kuivasid küüntel kiirelt, ilma, et oleksin jõudnud laki kuskile enne ära nühkida. :D
J Lo punane on pisukese sädelusega, kuid seda märkab vaid lähedasel uurimisel ning minu pererahvale meeldis ülekaalukalt just see. :)
Minu enda overall lemmik on Blake ja küünte peal on äge ka Doutzen.



Selleks korraks kõik, ma loodan, et keegi punase üledoosi ei saanud. :)
Järgmise postituseni, kus juba pisut brush-talki,
Kelly

6 comments:

  1. Replies
    1. Mulle ka väga meeldivad. Need on isegi nii ägedad, et ma poleks poes küll julgenud pooli osta. :)

      Delete
  2. Need punased toonid, eriti J Lo, peab endale ka muretsema :)

    ReplyDelete
  3. Vau vau vau. Sattusin täna esimest korda siia blogisse ning koheselt võlus mind see lihtsus, maitsekas kujundus ja siirus. Super!

    ReplyDelete

TEISED POSTITUSED, MIS VÕIVAD SULLE HUVI PAKKUDA