Saturday, August 30, 2014

Šikk ja vinge Volume Million Lashes So Couture ripsmetušš


Imetlen väga naisterahvaid kaunite ripsmetega ja arvan, et ripsmetušš on suurepärane vahend silmade visuaalseks avamiseks ja nende esiletoomiseks. Nii ilus on näha naisi, kelle loomulike ripsmete peal on kiht tušši, mitte, et tuleb kõnetamiseks hakata ripsmete alt silmi otsima. :) Muidugi on ilu vaataja silmades ning silmapaarid samuti erinevad.

Paar nädalat tagasi proovisin Loreali uut Volume Million Lashes So Couture tušši, millest selles postituses kirjutan.

Mulle on viimasel ajal lilla värv üha rohkem meeldima hakanud, seega on minu arvates toode väga ägeda välimusega. Tušši ots on esimesest VML'i omast väga palju väiksem, kuid mitteükski ripsmetušš pole kunagi mulle niipalju meeldinud lõhna poolest! See ei mängi üldiselt ripmsetuššide hulgas eriti suurt rolli, kuid ikkagi väga lahe idee ja alternatiiv tavalistele toodetele. Way to go! :)























Ripsmetušši kork avaneb kergelt ning ots tuleb veelgi kergaematõmbega välja. Siiski ei püüa see kinni üleliigset tuššikogust. See oligi minu jaoks ainuke miinus So Couture'i puhul. Kui esimese VML tuššiga seda probleemi polnud, siis kõnealuse tušši otsas oli tõesti liiga palju toodet. Küll aga on kummist harjakesed väga pehmed ning tušš liugleb muredeta üle ripsmete. Tušš on väga siidise koostisega ning seetõttu ei ole mina küll tükkis ripmsetega maadlema pidanud.
 Lisaks muule armastan ma värvida ka alumisi ripsmeid. Erinevatel tuššidel esineb maagiline võime mõne tunniga ära kaduda või meeldib neile koguneda kulmude-silmade alla. So Couture'il olen silma peal hoidnud ning õnneks on alati kõik omal kohal olnud. Ühel korral isegi puhkesin nutma tušši kandes ning üllatusin kui toode oli üksnes veidi nutune, kuid siiski ripsmetel.  :)

























Tulemuseks on kerge look, mis püsib kogu päeva vältel. Muidugi ei ole ükski ripsmetušš imede tegija, kuid So Couture oli meeldiv üllatus ning usun, et see jääb nüüd mõneks ajaks mu everyday makeup routine'i küllastama. Tušš ei pudene päeva möödudes ja muudab ripsmed visuaalselt pikemaks, kaotamata sealjuures nende loomulikku välimust. Eralduse koha pealt ma erilist muutust ei märganud, aga nurisema ka ei pidanud. Nagu siiamaani kõik Loreali ripsmetuššid, millega kokku puutunud olen, on ka see väga šikk ja kuulikindel. :)


Selleks korraks jälle kõik!
Kaunist nädalalõppu, 

Kelly :)

10 comments:

  1. Replies
    1. Aitäh, issand, ma ei tea mis mul arus oli :D

      Delete
  2. Vabandust, aga kas sa loed oma teksti enne postitamist ka üle? Tänane arvustus on küll vigu täis ja nagu näha kiiruga kirjutatud, loe uuesti üle palun :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vabandan ja tegin paranduse.
      Jah, üldiselt loen oma tekstid üle ja lasen sisu ka kõrvalisel osapoolel läbi kontrollida. Tõesti...sel korral tegin postituse ikka üsna kiiruga ning nagu näha siis nii need vead sisse jäävad (:

      Delete
    2. Ma ei kujuta ette, mida sa parandada võisid, kuid eks ma aitan Sind ise ja toon vigased kohad välja:
      1)Nii ilus on näha naisi, kelle loomulike ripsmete peal on kiht dušši (tušši)
      2)Siiski ei püüa see kinni üleliigset tušši kogust (tuššikogust)
      3)Ühel korral isegi puhkesin nutmas tušši kandes (nutma)
      4)Tušš ei pudene päeva möödudes ja muudab ripsmed visuaalselt pikemak,s (pikemaks)
      Ei taha tunduda suure tähenärijana, kuid siiski natukene liiga palju vigu ühes postituses muudab lugemise veidike ebameeldivaks ja jätab mulje nagu teeksid postitusi lihstalt selleks, et koorem õlgadelt ära saada ning see on mõnes mõttes ka oma lugejate petmine. Ma usun, et kui Sina loeksid mõna blogi, siis Sa ootaksid samuti, et blogija pühenduks Sulle ja püüaks Su lugemise meeldivaks muuta :)

      Delete
    3. Ei vaidle kuidagi vastu. Aitäh.

      Delete
  3. Veel mõned vead, mis silmi kriibivad. Kuna ka Loreali FB leht Sinu postitust jagas, siis oled eriti paljude kriitilise pilgu all :) (heas mõttes muidugi)

    * mitteükski - mitte ükski
    * kergaematõmbega - kergema tõmbega
    * tuššikogust - tušši kogust
    * ripmsetega - ripsmetega

    ReplyDelete

TEISED POSTITUSED, MIS VÕIVAD SULLE HUVI PAKKUDA