Thursday, January 23, 2014

Vlog: 20€ makeup challenge

















Hei!
Kas 20€ eest on võimalik poest saada kõik vajalikud meigitooted? Seda käisingi eile poodides uurimas ning olin ise selle suhtes pisut ebakindel, aga just tänu sellele oli väljakutse veel ägedam. :)
20€ on minu arvates päris palju raha. Minu jaoks ei ole see meigi peale liiga palju, ilmselt ei nooguta kõik inimesed selle peale, aga samamoodi üritan mina mõista inimesi, kes kogu oma raha mündi-, margi- või pastakakollektsioonidele kulutavad. :)





Tuleb välja, et 20€ eest on võimalik üht-teist saada. Minu arvates on jumestuskreem toode, mille peale alati pisut rohkem panustada. Hea jumestus muudab kõik mu veidi rohkem andestatavaks. :)


Mul oli väga vinge aeg ja ma loodan, et teile ka meeldis!
Andke ikka teada, mida arvate! :)
Järgmise postituseni ja palju-palju kallisid,
Kelly


11 comments:

  1. Nii vinge video ja jällegi oled sa väga ilus! :) Kust see valge särk ostetud on?

    ReplyDelete
  2. See Manhattani trio blush on tõesti tänuväärt toode! Ostsin selle ka hiljuti Kaubamajast ja olen vääääga rahul! Eriti ilus on see highlighter kulmuall :) Tore video jällegist!

    Marili - keeruta.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaa, ma ise samuti üllatusin. Mulle meeldib, et see on matt, aga samas nii kerge ja see highlighter on väga mõnus. (:

      Aitäh Marili!

      Delete
  3. Väga lahe video :)

    Mind huvitab, mis kaamerat ja objektiivi kasutad ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh, nii hea meel kuulda. :)

      Kaamera Canon 600D ja 50mm 2.5f macro, kuid rohkem kasutan Canon 18-135mm 3.5f objektiivi. (:

      Delete
  4. Sinu video on superluks, väga eriline! :)

    Ma ei tea, kuidas Eestis on, kuid Sloveenias mulle meeldib see, et siin on päris palju odavaid meigibrände nagu Catrice, Essence jpt, ning ma usun, et sa oleksid saanud isegi rohkem asju selle raha eest.

    Mu töökaaslane kiitis ka seda Manhattani kolmest komplekti :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh! Eks ta natuke algeline on veel, aga harjutamine teeb teadagi milleks. (:

      Mina siin ei ole tõesti märganud kuskil sellist nii ilusat hinna ja kvaliteedi suhet, tavaliselt ostan ma selle raha eest ainult jumestuskreemi....igatahes Eesti poeriiulid jäävad ootama. :D

      Delete
  5. Tee ikka veel videoid,need tulevad Sul väga hästi välja!

    ReplyDelete
  6. Väga lahe postitus! Jätka ikka videode tegemist, need tulevad Sul super hästi välja! :)

    www.blogicarmen.blogspot.com

    ReplyDelete

TEISED POSTITUSED, MIS VÕIVAD SULLE HUVI PAKKUDA