Thursday, August 22, 2013

Kingiloos!




Hei armsad!
Blogil on 100 jälgijat ning kohe täitub ka 200 facebooki fänni. Suur kalli kõigile teile! Selle puhul panen käima kingiloosi, mis hellitab juukseid. Olen proovinud Alfaparf Yellow juuskehooldustooteid ning tulemused tegid mu väga rõõmsaks ja suurima hea meelega jagan seda rõõmulainet ka teiega. :) 


Kingipakist leiab:
 AY professionaalne Püsi- või poolpüsivärv (tooni valib võitja)
AY uus siluv ja niisutav juuksepalsam
AY niisutav šampoon

Toodete kohta saab lähemalt lugeda Aranguri lehelt.


Kingiloosis osalemiseks:
Ole minu blogi ametlik follower (google või bloglovini kaudu)
Klikka ''meeldib'' minu facebooki lehel
Jaga kingiloosi reklaampilti facebookis ja kommenteeri seda enda poolt valitud sisuga (blogisse midagi kirjutama ei pea)
Võiduvõimaluse suurendamiseks lisa ''meeldib'' ka Aranguri lehele

Võitja selgub 29. augustil!

Head loosiõnne minu poolt ja järgmise postituseni!
ja







5 comments:

  1. Nii mõnus loos, olen mitmete blogijate arvustusi lugenud nende toodete kohta, on kindlasti proovimist väärt :)

    Päikest! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heihei!
      Jaa, kindlasti katsetamist väärt tooted. Minu juuksed on õnnelikud. :D

      Delete
  2. Igal naisel peaksid õnnelikud juuksed peas olema :D

    ReplyDelete
  3. Oma kahjustatud juukseid peaks teie toodetega proovima turgutada.:)

    ReplyDelete

TEISED POSTITUSED, MIS VÕIVAD SULLE HUVI PAKKUDA