Sunday, November 24, 2013

Equa supervinge CMYK kollektsioon


Hei!
Joomine pole oluline mitte ainult suvel, vaid aastaringselt.
Minu rõõm oli suur kui armas Equa tiim üllatas mind pudeliga nende uuest vingest CMYK kollektsioonist! :)
Ma olin korraks jõudnud nendele juba pilgu facebooki kaudu peale heita ning need paelusid mind juba siis.
Vinge klaasist kollektsioon on oma nime saanud CMYK põhivärvide järgi  - Cyan, Magenta, Yellow, Key.
Pudeleid on ka kahes erinevas disainivalikus.
Minu oma on pärit DROP valikust, mis on inspireeritud veetilga kukkumisest.
Olen varem Equa plastikpudelist kirjutanud SIIN.
Ja see pole veel kõik, et tegu on superlaheda disainiga. :) Uue kollektsiooni pudelid on 100% puhtast ja  kemikaalivabast boorsilikaatklaasist, mis on ümbertöödeldav.






Pudeli välimus on nii stiilne, minimalistlik ja puhas. Just nii nagu mulle meeldib.
Minu valitud disaini nimi on Magenta, millel on roosa roostevabast terasest kork.
Minuarvates väga lahedasti mõeldud, et pudeli ümber olevat silikoonpaela saab vastavalt soovile vahetada roosa, kollase ja sinise vastu ning neid saab kasutada ka käepaeltena.
Pudel mahutab 570 ml lemmikjooki ning võiks arvata, et selline paks klaas on raske, kuid tegelikult on anum üsnagi kerge.




Ma pole kunagi olnud hommikuinimene ja ilmselt ma selleseks ka ei transformeeru. :) Equaga saan oma kiiruga joomata jäänud kakao teele kaasa võtta. Kork oli väga pidav ja lihtne. Selle ava on suurem kui plastikust pudeli oma seega on joomine veelgi mugavam. Samas on ava piisavalt väike, et kogu joogipoolis autos, bussis või taksos sülle ei rapuks. :)
Pudel sobib tänu värvivalikuga iga rõivaesemega nii täiskasvanutele kui lastele. Ma ei ole selle klaasi vastupidavuses kindel ja tegelikult ei tahaks ma seda ka proovida. :) Plastikust pudelid on küll hästi vastu pidanud. Pesen neid masinaga.
Täiuslikusest lahutas pudelit vaid see, et kui sellesse valada kuuma või külma jooki siis hakkab klaas "higistama" ja kui mul ei ole aega oodata selle taandumist siis saavad kotis olevad asjad sellega kokku. 
Pisut teistmoodi plastikpudelist on ka see, et hiirvaikses klassiruumis teeb klaasist pudeli avamine ja lauale asetamine palju kõvemat kolksu, isegi kui sa seda spioonvaikselt üritad teha. :)


 Tänu mitmekülgsele valikule leiab igaüks endale sobiva pudeli, et hoolida endast ja loodusest.
Pudelite kohta on võimalik lähemalt uurida SIIT ning EQUA Eesti Facebooki leht aitab sul kursis olla viimaste uudiste, pakkumiste ja tegemistega. :)

Siin on tutvustav video sellest, kuidas supervinge CMYK kollektsioon on valminud ja kuidas olla osa Equa loost. :)



Mul on blogiga seoses juba nii palju vingeid ideid ja mõtteid, et olen isegi nende suhtes nii põnevil. :D Kui ma pisut rohkem aega leian, siis jõuavad need peagi ka teieni. :)
Aitäh ja järgmise postituseni! 


5 comments:

  1. Hei, väike soovitus. Mul on klassiklise dimensiooniga suur läpakas ja minu ekraani jaoks on sinu blogi liiga lai ja vajab alt liigutamist paremale-vasakule. Mõtsin, et igaksjuhuks ütlen, äkki sa ei tea, kui sul on endal laiema ekraaniga arvuti :)

    Parimat!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hei! Suur aitäh! :) Ma olen koguaeg sellele mõelnud, aga ma ei ole ka varem kelleltki küsinud. Vaatan, mis teha annab. Ilmselt tuleb ka piltide suurust siis muuta.
      Aitäh veelkord :)

      Delete
  2. Kumba siis pigem osta soovitad? Kas plastikust või klaasist varianti? Plastikust on sul kenasti vastu pidanud seni? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. See on hea küsimus. Ma olen jupp aega mõelnud selle peale ja tegelikult oleneb palju inimesest.
      Liikuva elustiiliga inimesele, kes palju matkab või reisib oleks ikka mugavam plastikust. Sellel on ka rihm küljes ning ei ole nii suurt purunemise ohtu. Kaalult on ta samuti pisut kergem.
      Mina aga kipun tihti mitte väga praktiliselt mõtlema ning välimuse poolest meeldib mulle klaasist pudel rohkem niiet tavalistel päevadel kannan meelsamini seda kaasas.
      Plastikust on väga hästi vastu pidanud. Peres liigub see tihti käest kätte ning siiani näeb pudel väga hea välja. :)
      Ma ei oskagi kumbagi selliselt soovitada, pigem oleneb jah inimesest. :)

      Delete
  3. Aitäh, Kelly nii armsa postituse eest! EQUA meeskond soovib edasi öelda oma tänusõnad - HVALA! :)

    ReplyDelete

TEISED POSTITUSED, MIS VÕIVAD SULLE HUVI PAKKUDA