Tuesday, November 19, 2013

Roosa blogiloosi võitja!

Hei!
Uus ja vinge nädal on alanud ning jõulud juba nii lähedal! Eelmisel aastal läks see jõulutuhin minust kuidagi mööda, aga sel aastal ei jõua ma seda aega ära oodata. Kingituste jahihooaeg on juba alanud! :)
Lisaks kõigele muule lahedale tegelen praegu kolimisega ning mulle saab külla tulla ka Werneri kohvikusse, mis on alati olnud minu lemmik koht Tartus ning kus ma nüüd töötan (instagrami abil on võimalik kursis olla minu äparduste ja õnnestumistega). :)


Lisaks on teil kõigil võimalus nüüd blogi kohta arvamust avaldada, küsimusi ja nõu küsida ning kõike muud, sest ka olen nüüd saadaval ka Ask'is. Vastan mitte liiga ebaviisakatele ja isiklikele küsimustele nii kuidas vähegi oskan. :)



Tänasega on lõppenud ka Roosa blogiloos, mille võitjal on põhjust rõõmutseda, sest minule endale on need tooted väga meeldinud.
Aitäh kõigile osalejatele! Te olete vinged! Suure põnevusega ootan 1000 Facebooki sõbra täitumist ja ka sellega kaasa tulevat loosi. :)

Küsisin teilt ka seda, millega oma näo juures kõige rohkem vaeva näete, kuna selle taha matan ka ise palju aega ja vaeva ning pean seda enda suurimaks iluveaks.
Mul on kombineeritud näonahk ning tumedad silma-alused, hommikul on mu nägu paistes ning see alaneb alles lõunaseks ajaks. Kõik pildistamised ja asja-ajamised üritan alati võimalikult õhtusse lükata. :) Näen tihti tumedate silmadega välja nagu ma poleks nädal aega maganud. Hea on teada, et ma pole selle kõigega üksi. :)
 Olen otsustanud selle murelapse tõsiselt kätte võtta ning ilmselt kajastub see ka minu postitustes edaspidi rohkem.
Kindlasti oskan teie poolt välja toodud probleemidele nüüd oma sulejooksu rohkem suunata. 
Jagan mõningaid ideid, tooteid ja lihtsaid nippe, mis on mind aidanud ning kindlasti on ka sinul mõni kasulik võte, mida teistega jagada. :)

Jutt on juba pikaks läinud. :)
Kes siis võitis seekordse roosa blogiloosi?

Mul on hea meel võitjale palju-palju-palju õnne soovida!
RIIN RAMM

Võtan sinuga, Riina, ise ühendust, aga aitäh veelkord kõigile, kes osalesid, lugesid, jagasid ning tuletan meelde, et printsessid ei tohi pead norgu lasta, et tiaara ikka peas püsiks. :)

Järgmise postituseni!

No comments:

Post a Comment

TEISED POSTITUSED, MIS VÕIVAD SULLE HUVI PAKKUDA