Saturday, May 17, 2014

These weeks I've been... #1


Hei!
Aeg pudeneb ikka meeletu kiirusega käest.
Viimased nädalad on olnud mõnusalt tegusad ja üllatusi täis. Endiselt on käimas ka lõpueksamid, kuid ma olen nende suhtes pigem põnevil kui hirmul....samuti ka edasise suhtes :)

Armastan jumestamist, huulepulgaga üle võõbatud naerusuud inimeste näol, võimalust kellegi välimuses parimaid külgi rõhutada ja seeläbi ise niipalju rõõmu tunda. Viimastel kuudel on see töö mind ka üha rohkem saatnud ning mul on selle üle metsikult hea meel. :)

Jooksmine pole kunagi mu lemmikspordiala olnud, kuid üritan viimasel aina rohkem endast jagu saada ja igal võimalikul päeval regulaarselt veidi joggida. Kuigi mulle ei meeldi niiväga jooksmine, siis armastan seda tühjaks pigistatud siduri tunnet mis sellega kaasneb. :)


Lisaks olen viimasel nädalal saanud mitmeid pakikesi ,millede sisuga olen ülimalt rahule jäänud ja mis peagi piltidele saavad jäädvustatud. :).

Veel olen Tartus külastanud põnevaid restorane ning salonge, millest plaanin teha ühe ülevaate, sest mind ennast huvitavad mõlemad teemad. Uue nädala alguses käin ära ka juuksuris, kus on plaanis seekord midagi uut (kui ma muidugi toolis põnnama ei löö :D).


Praeguseks ongi kõik
Järgmise postituseni!

Kelly

2 comments:

  1. See China Glaze'i küünelakk on nii ilusat värvi (:


    www.evailusadasjad.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Kust oleks võimalik sellises toonis China Glaze'i küünelaki leida? :)

    ReplyDelete

TEISED POSTITUSED, MIS VÕIVAD SULLE HUVI PAKKUDA