Thursday, December 26, 2013

DIY: Valmista ülinämmat kuuma šokolaadijooki vahukoorega (:



Hei!
Seekord on postitus iluteemast pisut maitsvam. :)
Oled magusasõber? Siis oled sattunud just õigesse kohta. :)
Ma armastan šokolaadi. See on mu täielik nõrkus ning seekord tahaksingi teiega jagada seda ohtlikult head ja rammusat retsepti, et mina üksinda poolt šokolaadi firmade sissetulekust ei koostaks. :)
Kui ma olen sellega alustanud, ei suuda ma enam peatuda enne kui täitsa läila on olla juba. :D


Koguseks võtsin 2 tavalise tassi suurust. 
Ajaliselt kulub kogu paki valmistamiseks pisut üle 5 minutiti, aga tavaliselt teen seda ka palju lohakamalt. :D Kui esimesel korral tundub, et läheb palju rohkem aega siis teisel ja kolmandal korral juba enam mitte. :D Usu mind, et tuleb ka neljas ja viies kord kui käed käivad nagu profil. :)
See on nii mõnus ja kiire jook, mida ootamatutele külalistele ja armsamatele hommikuti pakkuda....eriti siis kui lemmikpoes on mõnusad allahindlused. :D




Kuuma šokolaadijoogi jaoks vajad:
pool tassi vett
poolteist tassi piima
1 teelusikat meelepärast ekstrakti
2 teelusikat või niipalju kui kulub suhkrut :) (minul tavaliselt pisut vähem kui 4)
magustamata kakaod (2 sl)
riivitud või sulatatud šokolaadi (ükskõik millist ja palju hing ihkab, mina armastan tumedat)


1. Sega kõrgel kuumusel kokku vesi, suhkur ja kakao. Selleks kulub umbes 30 sekundit või kuni see on kuum. Sellest saab täiuslik kakao siirup. :)
2. Lisa piim ning pane segu mikrolaineahju minutiks või pooleteiseks. (muidugi võib seda kõike ka vahustajaga teha või lihtsalt piima kuumaks ajada ja kakoseguga kokku valada)
3. Lisa ekstrakt ning sega hoolikalt  (Minu lemmikuks on kakao puhul piparmündiekstrakt)
4. Kalla kuum šokolaad oma lemmiktassi. :)



Olen proovinud ka täitsa sõnaotseses mõttes kuuma šokolaadi, et võtad piima- ja tumeda šokolaadi ja kuumutad vedelaks, aga see on ikka kange kraam. :D Paar suutäit ja enam ei taha väga. Kui aga leidub minust kangemaid proovijaid siis tume ja hele šokolaad, pisut-pisut vett ja võid. ;D
This stuff is from heaven. :)

Vahukoore jaoks vajad:
vahukoort (ilmselgelt :))
suhkrut
jällegi 1 teelusikat meelepärast ekstrakti

Kasuta segamiseks ükskõik millist moodust soovid, aga mulle meeldib ikka musklit treenida ja käsitsi kõik kokku vispeldada. :D Eriti kuna tegu on nii kalorirohke maiusega.

1. Kalla vahukoor vahetult enne kasutamist kausikesse.
2. Sega vahukoor kokku suhkru ja soovitud ekstraktiga. Mulle meeldib vahest lisada pisut kakaod või šokolaadi. Isegi natukese sidrunimahlaga on tulemus lihtsalt jummm...mmii :)
3. Sega niikaua, kuni vaht on sinu jaoks piisavalt paks.
4. Pane vahukoor veidiks külmkappi

Vala oma täiusliku kuuma šokolaadi peale või sega joogi sisse see veel täiuslikum vahukoor, et jook muuta veel taevalikumaks ning kui sellest ka ei piisa, lisa veel paar maitsvat suus-sulavat vahukommi nagu mulle meeldib. :)
Serveeri pähki- šokolaadi- või mõne teise puruga, mida kapist leiad.
Ole loominguline! :)

Üks minu lemmikviisidest kuumi jooke serveerida:


Tassi serva katmiseks võib kasutada ka pähklivõid, kuid see mulle niiväga selle joogi puhul ei meeldi. Nutella kreem on just mõnusalt vedel ning iga pilvepehme sõõmuga sulab Nutella mõnusalt huulte vahel. mmmmm... :)
Puru, mis alles jääb on ühtlasi täiuslik hiljem vahukoore peale puistamiseks.


Minuarvates muudavad just need pisikesed pilvekesed selle joogi nii nii nii heaks oma suus sulava magususe ja vahulisusega.
Kõik see kokku on üks täiuslik koosulus. Kes ütles, et liiga palju head ei ole hea? :D

Naudi seda supermaitsvat jooki koos kõige armsamatega! :)
Kuuma šokolaadi on lihtne valmistada nende pikkade reklaamipauside ajal, mis meile muidu ju ei meeldi, aga need annavad superhea võimaluse kiiruga endale üks nämmi tassitäis valmistada. :)


Kui sul on mõni omapoolne nõuanne mulle ja teistele siis sharing is caring! ;)
Järgmise postituseni, head proovimist ja püsige magusad!

Kelly

8 comments:

  1. Kindlasti peab järele proovima!

    rubyblogi.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Kust seda piparmündi ekstrakti osta saab? Olen otsinud, aga ei leia :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Minu oma on ka kuskilt Soome nurgatagusest toidupoest. :D
      Pole ka kahjuks kuskil mujal kohanud ja ei ole väga isegi vaadanud, aga kui leian siis annan instagramis teada. ;)

      Delete
    2. Üks koht on Piprapood (pood ise asub küll Tallinnas, aga saab ka postiga tellida).
      http://www.pipar.ee/product.php?main_id=1&category_id=39&prod_id=699&start=0

      PS. väga ahvatlev retsept, vajab proovimist :)

      Tiina

      Delete
  3. Vau, see on küll üks väärt postitus. Kindlasti proovime ära. :)

    ReplyDelete
  4. Väga vahva blogi:) Mul on üks küsimus, et kus sa lisad piltidele tekste? Kas mingis kindlas programmis või mingil leheküljel?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh! :)
      Siiani olen kõik pildid veebipõhises PicMonkeys töödelnud. :)

      Delete

TEISED POSTITUSED, MIS VÕIVAD SULLE HUVI PAKKUDA