Monday, December 23, 2013

Pildid kuulsuste fotode töötlusest, mis panevad ennast pisut paremini tundma :)

Hei!
Oled märganud neid ebareaalselt kauneid silmi ja sääri, mis ajakirjade kaantel ning reklaamiplakatitel vilguvad? Kui tõepärased on need pildid tegelikult küsin endalt peaaegu igakord, kui satun mõnda nägema.
Minuarvates on need pildid isegi ilma kogu selle muutmiseta ilusad ning ma küll tunneksin ennast halvasti, kui keegi hakkaks mu välimust nii totaalselt muutma, et seda kuskil avaldada. Iga naine on nii imeliseks loodud ja inimene ärgu püüdku seda muuta. Photoshop võib pildi silmale meeldivamaks teha, kuid südant ja loomu photoshoppida ei saa ja ptüi-ptüi-ptüi, et see nii ka jääks. :)

Teema vastu üldse hakkasin natuke rohkem huvi tundma siis, kui üks minu lemmikstaaridest oli kahe tuntud ajakirja kaanel ning mõlemal täiesti erineva nahatooni ning silmavärviga. :)
Kas see tõesti on siis nüüd vajalik....las igaüks otsustab ise. :)

Avril Lavigne
Minu arvates on see pilt enne arvutisse pääsemist palju ilusam ja mõnusam. :)

Despoina Vandi
Vananemine on bioloogiline paratamatus, mille vastu ei saa ning mida minu arvates ei peaks nii hullult vältima  ka kuulsused.

Faith Hill
Mina ei mõista, milleks see transformeerumine vajalik oli, sest ta näeks ilmselt ka kartulikotis ja sõel peas hea välja. :)

Keira Knightley
...sest kõik pisimadki iluvead on lubamatud. Jällegi valiksin mina poes parempoolse fotoga ajakirja.

Britney Spears
Ma isegi ei oska midagi öelda....ilus sõrmus. :)

Scarlett Johansson
Mõlemad on ilusad, aga vajalik see photoshop kohekindlasti ei olnud. Nii ilus on just näha mõnd loomulikumat pilti.

Katy Perry
Klõps klõps ainult pisut siit ja sealt ja igaltpoolt. :)

Ma soovin südamest, et ühel ilusal päeval on inimesed endaga rohkem rahul ning ei soovi ennast igal võimalikul viisil muuta ja ükski noor neiu ega naisterahvas ei näeks peeglist endast väärastunud pilti, et ta ei ole ilus.
Kõik inimesed on ilusad..kõik. Mõni küll pisut nähtavamal viisil kui teine, kuid see ei muuda fakti. :)

Järgmise postituseni,

Kelly

2 comments:

  1. Mõni on loomulikul pildil isegi palju ilusam, ma ei saa aru milleks seda tundmatuseni muutvat fototöötlust vaja on, eriti kurb on see, et paljud võtavadki seda tõe pähe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Just, Kairi, mina mõtlen alati samuti. Siit õpimegi seda, et isegi junn näeb ajakirja kaanel hea välja. :D

      Delete

TEISED POSTITUSED, MIS VÕIVAD SULLE HUVI PAKKUDA