Friday, December 6, 2013

Ülevaade:L'oreal True Match & Maybelline Super Stay 24h



Hei! 
Me kõik teame kui oluline ning kaunis on veatu jumestus, aga kui keeruline on tee leidmaks enda jaoks just need skoorivad tooted, mis tõesti näol veatud välja näeks. :) Keegi ei soovi ju välja näha nagu 3 kihiline šhokolaadikook (kuigi see on stinkin' hea :)). Minu arvates on sellel lihtne seletus- Täpselt nii palju kui on kauneid naisi maailmas, on erinevaid näolappe, mis vajavad ainulaadset lähenemist nii toodete kui tehnika osas.
Mul on kombineeritud ja kergelt punane näonahk, mis vajab üsna tugevat katvust. Samuti kimbutavad mind tumedad silmarõngad, milledega olen sõjajalal olnud juba aastaid.

Nagu ma enne ütlesin, on kõik naised erinevad. Seetõttu ei ole olemas saladuslikku toodet, mis kõigile 100% sobiks. Kaugel sellest. Siinkohal mängib metsikult suurt rolli ükskõik millise jumestustoote pealekandmine. 
Mina armastan enda peal kasutada käsna või pintslit. See on mulle kõige kiirem ning lihtsam. 
Pintslit on lihtne käsitleda ning mulle meeldib oma sõrmed ka meikimise ajal puhtad hoida. Käsn aitab ühtlustada ja annab i'le täpi. :)
Eriti oluline on jälgida, et juuksepiir ja lõuajoon oleksid ilusti hajutatud. Need kohad võivad jätta näole maskise efekti. Selle vältimiseks on hea kasutada puhtaid sõrmi või meigikäsna.
Mina kasutan oma näol ka kahte erinevat jumestuskreemi - heledat ja tumedat. Nende abil annab hästi näo kontuuridega mängida ja luua loomulikust nöokujust hoopis teistsuguse look'i. Tumedamat kasutan otsaesisel ning kõrvade juures.



Jumestus näeb hea välja vaid hoolitsetud nahal. See tähendab MITTEMINGIT MEIGIGA MAGAMA MINEKUT! :D Pean vahel unise ja uduse peaga endalegi meelde tuletama, millist pättust see mu nahal korraldab ja juba olengi vannitoas. :D Olen püüdnud enamus näotooteid osta just oma nahatüübile vastavad, sest meigi eeltöö on täpselt sama tähtis kui meik ise. :)
Varasemalt olen enamasti kasutanud Bourjois jumestuskreeme ka Make Up Store'i omi, kuid viimase poole aasta jooksul päris-päris mitu testsugust jumestustoodet. Alguses olin selle idee suhtes üsna skeptiline, aga kes ei riski, see ei saavuta üldse midagi. :)
 Selles postituses tutvustaksingi teile põgusalt paari viimast ostu, et teil poodi minnes oleks lihtsam otsuseid teha kui minul, jagan teiega ka mõningaid mõtteid ja oma harjumusi, mis ehk võivad kedagi aidata. :)

Maybelline Superstay 24h

Tegu on kõigile nahatüüpidele mõeldud jumestuskreemiga, mis tänu Micro-Flex koostisele lubab tõesti 24h veatu püsida! Lisaks on toode kohandatud venima ja liikuma koos nahaga, mitte pragunema ning pidama vastu ka trennidele, mis panevad näo higistama. Maybelline Superstay lubab mitte nahka ummistada ja on isegi puudutuskindel. Kõike seda pisikeses 30ml pudelis! 
Liiga hea, et olla tõsi?
Pudel näeb välja kaunis ja lihtne...selline tüüpiline keskmine jumestuskreem, aga pumbaga pudelid meeldivad meile kõigile, kas pole? :)
Pealekandmisel ei kuivanud kreem liiga kiirelt ära, seega oli aega kõik vajalikud hajutamised ja kohandamised ära teha, enne kui toode ''puudutuskindlaks'' muutus. :) Küll aga, kui see ära kuivas, oli mul hea meel tõdeda, et tõesti ma võingi kätega oma nägu katsuda kartmata, et hiljem kuskile rant jääb. See kõik omakorda tähendab seda, et päeva jooksul ei ole vaja teist kihti peale lisada. :)  Sõrmed ei saa iga kord näoga kokku puududes jumestusega kokku, mis kipub rasuse ja kombineeritud nahaga tihti juhtuma.
Kreem püsib näol täitsa tubli aja ja peab tõesti vastu pikki päevi. Ma muidugi ei tea, kas leidub keegi, kes on seda proovinud ka 24 tundi. Mina igatahes nii kaua üleval ei püsi ja jumestuskreemi ei vaja. :) Jooksin väljas vihmaga bussile ning olin kindel, et see on kogu mu meigi maha pesnud, kuid esimese peegli juures selgus, et kõik oli seal, kus pidi....high five Superstay! :D
Katvus on tubli 4/5 ja toode ise on üsnagi paksu koostisega.
Superstay kaitseb ka päikse eest (SPF 19) ja näeb hea välja ka piltidel, mis on tehtud pimedas ja/või välguga.
Minu jaoks jäi üldtulemus kõigest heast hoolimata liigagi portselanilikuks ning matiks. Toode peaks laskma küll nahal hingata, aga see tundus isegi pisut raske. Mõne aja möödudes pöördus minu käsi siiski tagasi vana jumestuskreemi poole.
Lisaks sellele on toodet üsna vähestes toonides. Ka mina pean enda oma segama heledamaga, kuna ostetud toon jäi minu jaoks natuke liiga tumedaks. Tüütu segamise tõttu kiiretel hommikutel on see jumestuskreem päris mitmel korral riiulile norutama jäänud.
Toode lubab portselanjumestust ja ausaltöeldes lõhnab see minu jaoks pisut nagu savi, aga jumestuskreemi lõhn ei olegi vist nii oluline. :)

Julgen soovitada kuiva ja kombineeritud nahale (siiski ei tohi kuiva nahaga kindlasti unustada niisutust, mida kindlasti keegi niikuinii ei unusta :))
Neile, kes tegelevad aktiivselt spordiga, kuid soovivad siiski head välja näha.
Neile, kes otsivad tugevamat katvust.
Neile, kes vajavad pikaajalist püsivust.
Neile, kellele ei meeldi hommikusele meigile kaua aega kulutada, kuna seda jumestust on kerge peale kanda.

Neile, kes eelistavad õrna jumestust ja mitte nii tugevat katvust.
Toode ei oleks siiski just minu esimene valik rasusele nahale. Muidugi ei ole see midagi ekstreemselt hullu, aga isegi minu tavalisel näol hakkab päeva teisel poolel nina ümbrus pisut läikima.
Kiirete hommikutega inimestele, kes ei armasta segamist ja pikalt jumestusega mässamist, sest selle kreemi täiuslikuks hajutamiseks kulub pisut rohkem aega


Maybelline Superstay 24h sobib minu kombineeritud nahale üldiselt hästi. Kreem ise on üsna paks niiet kannan seda tavaliselt peale niiske meigikäsnaga, et tulemus ei jääks liiga cakey. Luban, et Superstay katab ning sellega võib julgelt minna trenni, öömelu nautima või lihtsalt igapäevaselt kasutada, kuna see tõesti püsib kaua. :)
Ma ise seda ilmselt igapäevaselt kasutama ei hakka, kuna Superstay valikus puudub minu toon ning erinevate segamine on üsna tülikas, kuid ehk veab teil rohkem. :)
Pragunema ta nahal ka ei hakanud ning püsis hästi peal, kuid lõhnab nagu vesivärvid või savi, mida kunagi kunsti tundides kasutasin. :D
Tundub, et see on ka populaarne, sest isegi suures kaubanduskeskuses, kust mina selle ostsin, oli ainult paar Superstay'd kõigi toonide peale alles. :)

L'oreal True Match

L'oreal True Match on jumestuskreem, mis on loodud ideaalaselt ühilduma naha värvi ja tekstuuriga, pakkudes mitmeid toonivalikuid. Toode peaks peitma kõik pisivead ning jääma loomulik ilma maskiefektita.
Arvamused tunduvad olevat seinast-seina. On rohkelt neid, kes kiidavad seda taevani ning kasutavad järjekindlalt aastaid, kuid samapalju on ka neid, kes selle täielikult maha laidavad. Eks igaüks peab ikka ise proovima, mis paremini töötab. :)
See ei tohiks ummistada poore ning peaks tagama täiuslikku katvuse, kuid säilitama naha sära.
Mulle väga-väga-väga meeldib selle pudeli välimus!  Kaunist klaasist staarpudel kõikvõimsa pumbaga on lihtsalt suurepärane. Kujundus on lihtne ning luksuslik. Kui see jumestuskreeem elaks, oleks ta täielik diiva. :)
L'oreal tabas kümesse ning tegi True Matchi saadavaks kõigi alatoonidega nahale. Ka mina leidsin endale sobiva (Rose Vanilla).
Tulemus ei jää raske ning sobib igapäevaseks kasutamiseks. Kreem on koostiselt ülimalt vedel, kuid see meeldib mulle, sest seda on lihtne peale kanda. Ma ei oska midagi öelda ekstreemselt rasuse või akne probleemidega naha kohta, kuid minule meeldis see väga. Katvus on üsna kerge või keskmine ja nahk jääb pehme. Muidugi kui vajan rohkem katvust siis kannan nahale rohkem kreemi, kuid see näeb siiski hea välja. Isegi punetuse katmise eest saab True Match minult kiidusõnu. 
Kui mulle muidu ei meeldi jumestust peale kanda siis see kreem näeb just kõige parem välja just siis.
Sellel jumestuskreemil ei ole tugevat lõhna, mis võib vahest kogu asja ära rikkuda. Ka True Match peab väga hästi vastu veele.
True Match paneb näo kohati läikima ning ilma kinnitusspreita riiete või muude asjadega kokku puutudes määrib väga kergesti.
Kindlasti ei saa seda jumestuskreemi hommikul peale kandes oodata, et see näeb sama hea välja selleks kellaks õhtul. Minu maksimum on olnud umbes 9 tunni ümber.


Neile, kes otsivad parimat soodsaima hinnaga.
Võiks sobida kõigile nahatüüpidele (rasuse nahaga tuleks paremaks tulemuseks kasutada matistavat praimerit)
Kõigile, kes otsivad kerget katvust ning kellel on muidu raskusi oma nahatooniga jumestuskreemi leidmisega.
See toode sobib neile, kes otsivad midagi igapäevaseks kasutamiseks.
Neile, kes lähevad šhoppama, kuna True Match jumestuskreem võib riided kergelt ära määrida.
Neile, kes vajavad kauaaegset katvust.

Minu arvates on L'oreal True Match otsekui jumestusjumala saadetis. ERITI sellise raha eest (sain selle 13€ eest)!
See annab näonahale piduliku sära ja üldiselt olen sellega väga rahul. Kindlasti kasutan pudeli tühjaks ning tänu laiale toonivalikule leiab igaüks endale sobiva.
Kas ta just ''ühildus täiuslikult minu naha värvi ja tekstuuriga'', aga mulle täitsa sobib. Hea töö, L'oreal! :)

Siin mõlemad jumestuskreemid kõrvuti ja kohe näha, et True Match on kõvasti jooksvam ja kergem.


Praeguseks lõpetan, peagi tulen tagasi juba postitusega, milles selgub Avon blogiloosi võitja!
PS: Kohe peale seda on tulemas uus loos, mis on mõeldud isale, vennale, poiss-sõbrale, vanaisale, lihtsalt sõbrale või klassivennale rõõmu valmistamiseks niiet stay tuned. ;)

Loodan, et leidsite ka sellest postitusest pisut abi või lihtsalt mõne kasuliku teadmise. :)

Järgmise postituseni!

No comments:

Post a Comment

TEISED POSTITUSED, MIS VÕIVAD SULLE HUVI PAKKUDA