Friday, June 7, 2013

My babies found their way home

Heihei!

Vahepeal on olnud hiilgavalt lahe aeg. Ma ei mäleta täpselt millal ma viimati blogisin kas üleeile or midagi sellist. :) 

Eile igatahes jäin Kai poole ööseks. Sain Andrusega (mu isa, kes elab Soomes) kokku ja käisime jalutamas ning rääkisime juttu. Veronika, Ronni, Marjanne ja Andrusega käisime Big Benis söömas, mis on üks mu lemmikutest söögikohtadest Tartus. Sain jälle seda imelist singi-juustupastat süüa...mmmm :) Õhtul läksin Kai juurde ja siis käisime ujumas. Õues oli suht jahe, aga vesi oli soe ning mõnus. Öösel vaatasime ''Brave-i'' ja ma jäin filmi jooksul mingi kolm korda magama, aga olin seda varem näinud niiet see polnud väga suur kaotus. :)  


Järgmise päeva hommikul käisin pesus ja läksin Andrusega välja. Ta tuli mulle järgi ning käisime poodides ja sain täiega palju vingeid asju. Paari tunni pärast käisime Kannus söömas ja Andrus viis mu Rolandi poole, kus lõin ennast üles ja läksin Rolandile kooli juurde vastu. Ta tuli täna lõpuks praktikalt koju ja ma lihtsalt ei jõudnud enam teda ära oodata. :D :D Niinii hea meel oli teda lõpuks näha ! Jalutasime vaikselt koju ja ma hakkasin lihtsalt rõõmust nutma. :,) Kodus me kaua aega tegelikult ei viitnudki, vahetasime riided ja läksime linna. Käisime Kaubamajas ja hiljem korraks eedenis. Tellisin buduaarist endale kleidi ja läksin sellele järgi. Jäin oma ostuga väga rahule, täpselt seda ma ootasingi ja sain tõesti mõnusa kleidi. :) Peale seda sõitsime Taskusse ostuööle ja sealt leidis tee minu juurde uus ülihea jumestuskreem  bourjois healthy mix , mida tõesti julgen soovitada kõigile. See on nii hea katvusega, et peitepulka pole vajagi ning samas kerge. Silikoonisisalduse tõttu ühtib kergesti nahaga ning ei jäta kleepuvat, ega kreemist tunnet ning puudutustel ei määri ning ei tule maha. Mis sa veel ihaldad? :) Kleidiga jäin samuti rahule, saime tänu ostuööle kleidi 30% all, mis oli samuti 23 euro pealt hea võit. :) Igati vinge. Ainuke asi, mda ma ei saanud oli sõrmus, aga ma lihtsalt ei leidnud ühtegi sobivat, sest ma ei taha midagi väga ülepingutatut. Tulime koju ning Rolandi ema ja vanaema olid just enne meie tulekut kodust lahkunud. Me proovisime uusi rõivaid ja vaatasime ''Sammys adventures-i'' , mille vaatmist olime peaaegu kuu aega edasi lükkanud. :) Finally it's done. Sõime, istusime õues ja teised tulid veidi enne kahtetist koju. Ajasime pisut juttu ja demonstreerisime oma oste...

Täna kavatsesimee teha allnighteri, aga sellest ilmselt ei tule midagi välja niiet lükkasime selle homsesse. :D Plaanime homme minna võrku mängima ja randa, kui on hea ilm muidugi. :) Õhtuks plaane pole niiet kui kellelgi on midagi geniaalset või vahvat välja pakkuda siis võib teada anda. 

Järgmise korrani
nii ma siis blogin :) 
Yours sincerely, Kelly <3










No comments:

Post a Comment

TEISED POSTITUSED, MIS VÕIVAD SULLE HUVI PAKKUDA