Sunday, June 16, 2013

ÜLEVAADE: Bourjois Radiance Reveal Healthy Mix

Eelmise aasta märtsis nägi ilmavalgust Bourjois Radiance Reveal Healthy Mix jumestuskreem. Olin just endale ostnud eelnevalt uue ning ei näinud põhjust veel ühte riiulile muretseda. Nüüd, veidi üle aasta hiljem tegin selle ostu ära ning oh silly me, et ma seda juba varem ei teinud. :)

Tegelikult läksin poodi, et osta Bourjoisi Healthy Mix seerumit, aga kohapeal mõtlesin ümber ning võtsin sama tootja jumestuskreemi ja mul on nii hea meel! Peale esimest kasutamiskorda armusin tootesse silmapilkselt. Enda peal kasutan tooni nr 55.

Pudeli välimus on ilus ning luksuslik ja mis minu jaoks kõigetähtsam - pumbaga, niiet mittemidagi ei lähe raisku. Ma pole elu jooksul veel nii hea lõhnaga jumestust kasutanud. See lõhn...mmm, nii hea! :) Kõik Bourjoisi kreemid lõhnavad nii värskelt ning ka sellest kumab värsket puuvilja hõngu.

Mõnus pehme ning kreemias tekstuur teeb pealekandmise lihtsaks. Kreem niisutab õrnalt ning jätab naha pehmeks. Veel paremaks katvuseks ja püsivuseks kanna peale puudrit. Mina kasutaksin suvel, päikestsaanud nahale Too Faced päiksepuudrit, mis toob õrna sädelusega naha täiuslikkuse veelgi enam esile. Kreemi leidub 8 erinevas toonis, niiet igaüks peaks leidma endale sobiva. Kui Bourjoisi seerum on rohkem talveks siis jumestuskreem on suveks täiuslik.


Ainsa miinusena oskan tuua, et jumestuskreemi ei ole hea kasutada kui sul on väga rasune nahk, sest kreem  on üsna peegeldav ja kumav. Kui sa muretsed, et ehk jääb toon liiga roosa või oranz siis proovi kreemi peale kanda sõrmedega. Ilmselt on sellel seos sõrmede soojusega, mis soojendab kreemi täiuslikuks nahale sulandumiseks.

Kokkuvõtteks on tulemuseks loomulik jume ja ülim püsivus. Radiance Reveal ei tekita maski efekti.  Armastus esimesest puudutusest, kreem katab hästi ebaühtlused ning paneb naha mõnusalt kumama. Esimene jumestus, mida julgen tõeliselt soovitada + mõistlik hind, 16.90 (kui ma õigesti mäletan), teeb sellest tõeliselt hea ostu.  Enesekindlus garanteeritud!


Kas Sina oled kasutanud Bourjois Healthy Mix jumestuskreemi või seerumit? Milline on Sinu arvamus?


Parimate soovidega, Kelly






1 comment:

  1. Olen kasutanud selle jumestuskreemi testrit ning lõhn on sellel tõepoolest imeline(:
    Ning ka mulle meeldis selle juures see, et ei jäta näole nö kihti ning tulemus on väga loomulik :)

    http://mskiku.blogspot.com

    ReplyDelete

TEISED POSTITUSED, MIS VÕIVAD SULLE HUVI PAKKUDA