Monday, July 22, 2013

10 fakti minu kohta



Hei armsad!
Ma pole jumestuskunstnik, kuigi ma südames väga soovin seda. Ma pole ka moejumal, et kõik mida ma ütlen on 100% ja kõigi puhul tõene, aga annan alati oma parima ning mul on tohutult hea meel, et see mida ütlen läheb inimestele korda ning et saan abiks olla. Igal hommikul ärkan mõttega, et tahan end igapäev arendada ning olla alati parem kui eile. :)
Selles postituses tutvustan teile pisut ennast. Tegin väikse nimekirja asjadest, mis mul esimesena pähe tulid ja mis iseloomustavad mind.
Ehk on meil midagi sarnast! ;)


1. Enamus mu riideid on roosad või beezid. :)
Mu lemmikvärv on beez ning nii on see ka mu garderoobis. Heleroosa ja beez värvning palju kleite on see, mida minu riiete hulgast kõige rohkem leida võib.


2. Ma ei söö väga paljusid asju – rosinaid, lagritsat, keedukartuleid, munakollast, majoneesi, sushit, jogurit jne, aga võiksin elulõpui toituda ainult pomelost, melonist, ning paprikast. Armastan kõiki puu- ja juurvilju!


3. Kui raha saan, ostan alati esimese asjana hästipalju nänni.
Ausaltöeldes olen väga halb raha hoidja. Alati on midagi, mida mul vaja on või midagi, mis mulle meeldib. Kui ema andis mulle nooremana söögi jaoks raha siis ostsin mina endale alati kõike muud.


4. Ma olen elu jooksul ainult ühte õudukat näinud.
Mulle ei meeldi ulmelised ja õudsad asjad. Need lihtsalt jäävad mulle pähe ning mul on veel pikka aega peale nende vaatamist raske magada. Need on nii ebareaalsed ning jätavad minusse ainult hirmu. Seepärast olen neid alati vältinud ning näinud vaid ühte õudsat filmi oma parimate sõpradega.


5. Ma armastan punast huulepulka.
Alati kui on põhjust ennast natuke rohkem särama panna on just punane huulepulk minu tunnusmeloodia. Sellepärast on ka mu meigikotis kõigerohkem punaseid huulepulkasid.


6. Ma ei joo kohvi.
Seni kuni mõni arst mulle ei ütle, et ma peaksin kohvi jooma, ei näe ma selleks vajadust. Mulle ei meeldi kohvi lõhn ega maitse ning pigem eelistan lihtsalt vett või kakaod.


7. Olen peaaegu terve elu kirjutanud päevikut ning alustanud raamatu kirjutamist.
Mul on neli täis kirjutatud päevikut. Pisiku sain siis kui mu sõranna kinkis mulle lukuga märkmiku. Minu päevikuseeria nimi on Sims. Vahel loen neid ning naeran omaette. :) Raamatut hakkasin käsitsi kirjutama 16 aastaselt. See on mul siiani pooleni. Mulle meeldib kirjutada!


8. Ma ei saa teha mitut asja korraga.
Ma ei suuda näiteks juua ning kõndida samal ajal. Kesendun tavaliselt ühele asjale ning isegi blogi kirjutades, lülitan ennast ümbrusest täiesti välja ning minu tähelepanu on raske saada.


9. Vaatan alati uue inimesega tutvudes esimesena jalanõusid ja seejärel soengut.
Jah, ma vaatan tavaliselt isegi enne nägu jalgu. Minu jaoks ütlevad soeng ning jalanõud inimese kohta üsna palju.

10. Kardan kõrgusi kuid armastan kiirust!
Autoga, ATVga ja kõige muu võimalikuga. See lahe adrenaliin ning tuul juustes on kaks mu lemmikut tunnet. :)




Järgmise postituseni!

Olen kuni 25. juulini Kohtla-Järvel puhkamas kuid võtsin endaga kaasa head ja paremat Adeni kingipakist, mille sisu katsetan ning tagasitulles muljeid teiega jagan! :)




6 comments:

  1. Leidsin päris mitu punkti, milles oleme sarnased.:D
    Ma ei joo kohvi, kardan kõrgust ning ka mulle ei meeldi õudukad. Vahva on lugeda selliseid postitusi, eriti kui leiad sarnasusi ka endaga.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nii lahe! :)
      Tõesti vinge, et ma pole ainuke nende omadustega. :D
      Tean teinekordki selliseid postitusi teha! ;)

      Delete
  2. Enamus punktid Sinu kohta olid tuttavad ;) Kuid võiksid teksti ennem üle lugeda, kui postitad, sest praegu on suht palju pisivigu..
    Edu ja kordaminekuid!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh! Tavaliselt ikka üritan seda teha, kuid sel korral millegipärast jäi kontroll tegemata. Suur tänu, et märku andsid, motiveerib teinekord veel rohkem üle vaatama. :)

      Delete
  3. Kusjuures mina vaatan ka esimese asjana inimeste jalgu. Nii paljud hoiavad rõhku kõigel muul ja jalad on alati sellised teisejärgulised millegipärast :D

    ReplyDelete

TEISED POSTITUSED, MIS VÕIVAD SULLE HUVI PAKKUDA