Tuesday, July 2, 2013

Wish list §1

Hei armsad!


Täna tutvustan teile mõningaid asju, mis teeksid mu väga rõõmsaks ehk minu esimene WISH LIST :)



1. Mul on kapis nii palju erinevaid värve kleite, aga mul pole veel ühtegi sinist. Seepärast on mu silm magnet kõikide siniste kleitide ja seelikute peale ning see armas 28€ BOOHOO kleit võlus mu täiesti ära. Tegelikult on valikus veel valge, kollane, roosa ja must värv.
Kleidi leiad SIIT.

2. Ma pole kunagi leidnud lõhna, mis meeldiks mulle niiväga.. Kõik lõhnad, mis mul on olnud, on peamiselt mulle kingitud. Kuid see Signorina Salvatore Ferragamo on nagu terve minu olemus ühes kaunis pudelis. Mul ei saa sellest lõhnast kunagi liiga palju, kuid kahjuks ei ole ma seda 50€ lõhnapudelit endale veel ostnud ja seepärast on see mul veel mõnda aega ilmselt wish listis kui keegi seda mulle just kinkida ei taha.. ;)
 Rohkem saad selle kohta lugeda SIIT .

3. Väike bling teeb alati kõik paremaks ning mulle meeldivad säravad asjad ja tänu sellele torkas mulle silma see armas ajatu roosa kell, mille leidsin Riverisland'is ringi vaadates, aga kuna see maksab 47€  siis ma arvan, et siia wish listi see jääb veel mõneks ajaks.:)
Ostukotti saad selle lisada SIIT.

4. Oehh...ma olen muidu enamasti hõbeda kandja kuid see aksessuaar'ist leitud 29.40€ kaelaehe sobib lihtsalt kõigega ning teeb iga outfiti pidulikuks ning silmatorkavaks. 
Kuldset kaelaketti saad uudistada SIIT 

5. Nagu enne ütlesin meeldivad mulle läikivad asjad ning ükski full make up ei ole full ilma särata. Seepärast armastan BYS eye creme glitter kõiki värve. :)
Täiuslik õhtuseks välja minekuks, sünnipäevapeoks kus edaspidi saad särada nagu staar ja vaid paari euro eest.
Toote võid leida enamustest kosmeetikapoodidest, - riiulitelt ning SIIT

6. See armas kutsaga kott teeb mu südame soojaks. :) Allahindlusega on see armsakese praegu vaid 11.93€.
Suvine, lihtne ning ülimalt mahukas, sest mulle meeldib palju asju kaasas kanda. :)
Seda kutsat saad udistada SIIT


Olge rõõmsad ja tehke oma wish listist olemas list, sest iial ei tea kuidas soovid täituda võivad :)



2 comments:

  1. Hei! Kas tohib küsida, kuidas sa selle wish listi tegid? Kas sa kasutad mingit töötlemisprogrammi või kuidagi online'is? :)

    ReplyDelete
  2. Heihei! :) Enamus pilditöötlustest teen picmonkey's. See on täitsa online'i põhine ja ülimugav. ;)

    ReplyDelete

TEISED POSTITUSED, MIS VÕIVAD SULLE HUVI PAKKUDA