Sunday, July 7, 2013

Suvine get ready with me


Hei armsad!
Täna jagan teiega oma suvist get ready with me suvist rutiini, et olla valmis rokkima! :) Mul kulub enne kodust lahkumist sättimisele tavaliselt umbes poolteist tundi ja siin on väike loetelu toodetest, mida sel suvisel ajal  nahal, juustel, näol ja küüntel kasutan - pesust kuni eheteni! :)


 Hambapesu ja mõnus soe turgutav dušš..mm. :) 
Juuste pesemiseks kasutan BIO+ Dandruff Control shampooni, mis eemaldab ja ennetab igasuguseid kõõmaprobleeme. Lähemalt saad lugeda SIIT.
Dušigeelina kasutan Espiriti Simply you'd, mille sain kingiks koos samanimelise lõhnaga. 



Peale pesemist koorin nahka JOIK'i Särav vaarika kehakoorijaga
Keha koorimine on suvel sama oluline kui jäätis kuuma päikse all. :) Tulemuseks õrn sädelus ja magus lõhn nahal. :)
Sellest koorijast olen juba samuti arvustuse teinud ja seda saad lugeda SIIT.




Kui on aega siis lasen juustel alati loomulikult kuivada, kui pole siis föönitan juuksed kiirelt läbi ning jätan need lahtiselt õlgadele langema või teen mõne kiire punutise.




Juustesse läike lisamiseks kasutan Cutrini Choozism shine spray'd ja Loreal'i Curl Power, et oma lokke vaos hoida. 
Choozism prei tundub väike kuid selle eest on see väga tõhus ja mõnusa lõhnaga. 
Loreal'i sprei on õrnatoimeline kuid jätab lokid jõuliseks ja läikivaks.





Siin pole küsimustki. Kes lahkuks kodust ilma deodorandita? :D 
Dermosil roll-on lime deodorant on nii hea lõhnaga ja mõnusalt lihtsa väljanägemisega, siiski ei soovita ma seda kasutadad tumedate riietega, võib jätta valgeid rante. Teisel juhul kasutan Nivea Stress Protect'i.
 
                           


Ülima läike ja magusa lõhna jaoks kasutan JOIK'i Sära andvat kehakreemi, milleta ei möödu ükski päikseline suvepäev. :)





Suvine meik on lihtne, värske ja kiire.

Suvine jumestus on niisutav kreem ja ohtralt päikest. :) Täiusliku niisutuse saavutamiseks kasutan Victoria's Secrets'i Pure Seduction niisutavat kreemi, millest olen lähemalt kirjutanud SIIN.



Ilma lainerita tunnen ennast nagu ma oleks paljas. :) Maybelline'i maste precise lainer on minu must have igaks päevaks. Ka sellest tootest olen pisut rääkinud SIIN



Pole midagi naiselikumat kui lopsakad punased huuled. :) Kasutan Loreal'i infaillible lainerit, mis muudab värvi vastupidavaks pikale suvepäevale ning kannan peale kihi kirsipunast huulepulka, et muuta huuled eriti mahlaseks. :)



Huuled kipuvad suvel kuivama ning selle vastu võitlemiseks on minu meigikotikeses üks stiilne EOS'e huulepalsam. 


Tavaliselt kasutan ka põsepuna ja ripsmedušši, kuid õnnetult jäin paar päeva tagasi ilma oma kotist koos nende toodetega. :( Heast küljes jällegi on mul väga mõjuv põhjus uued osta, aga seni kuni raha puu otsas kasvama ei hakka pean ilmselt veidi kannatust varuma. 

Mul on juba suve algusest geelküüned ja tänu sellele ei pea ma nendega midagi muud tegema kui korra kuus hoolduses käima. Kui see nii ei oleks siis ilmselt kasutasksin roosat Manhattan'i küünelakki, mis on kauapüsiv ning tänu sellele saanud üheks mu lemmikuks. :)





Riiete valimine on üks kõige keerulisem asi. Ma ei suuda kunagi midagi välja valida kuid tänase suvise päeva puhul valisin mõned päikselised asjad 








Cropp'i armas kott. Näeb välja väike kuid mahutab kõik vajaliku pikaks suvepäevaks. :) 



 Muidugi kannan ka enda uut lemmikut käekella. :)










14 comments:

  1. Väga armas, et blogid, aga tee blogi iseendalikuks. Hetkel meenutab seee väga kõvasti blogi Genefic.

    ReplyDelete
  2. Suureks eeskujuks küll, kuid ei matki ma kedagi. Ilmselt on meil siis sarnane maitse, mis pole väga minu teha, aga võtan arvesse. :)

    ReplyDelete
  3. Sul on väga armas blogi ja tule välja, et kasutame palju sarnaseid tooteid! :D

    ReplyDelete
  4. Sul on nii ilusad juuksed

    ReplyDelete
  5. Väga ilus soeng ja outfit on ka väga armas! :)
    Alati on tore teada, et ma pole ainuke, kellel läheb hommikuti enda sättimiseks kaua aega. :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh Johanna, armas, et nii arvad.
      Jah, tihti tundub, et isegi sellest ajast jääb puudu. :)

      Delete
  6. Võiksid kunagi teha sellise asja ka videona. Siis põnev jälgida :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mhmh, olen selle pealegi mõelnud. Kindlasti kunagi võtan ette, aga praegu veel ei julge. :)

      Delete
  7. Kaua kooliajal sättimisega aega läks?

    ReplyDelete
  8. Kust ostsid selle EOSi huulepalsami? :) tahaksin ka, kuid peab vist seda kuskilt tellima?

    ReplyDelete
  9. Tegelikult näpsasin selle oma poiss-sõbra riiulilt, sest ta ise ei kasuanud seda. :D
    Huulepalsamit on võimalik tellida ebay'st:
    http://www.ebay.com/itm/EOS-Evolution-of-Smooth-Lemmon-Drop-SPF15-Lip-Balm-7g-/400351032192?pt=US_Makeup_Lips&hash=item5d36c7f380

    Tasub ära! ;)

    ReplyDelete

TEISED POSTITUSED, MIS VÕIVAD SULLE HUVI PAKKUDA