Saturday, July 27, 2013

Kingitus Arangurilt


Hei armsad!
Olen hiline õitseja. Sain alles täna õhtul kätte oma Aranguri kingipaki, mis tegelikult jõudis minu koju juba 20. juulil. Olen nüüd peale pikka kodust eemalolekut lõpuks tagasi ning ootasin seda pikkisilmi.
See kingikarp on minu esimene võit. Ma pole kunagi varem midagi võitnud ning tänu sellele on see pakike minu jaoks erilisel kohal. :)
Avasin kauni karbikese, mille sisu aega viivitamata uudistama asusin. Alati on meeldiv kingitusi saada, aga eriti imearmas, kui need on nii kaunilt pakitud ja on näha, et sellele on aega pühendatud.
Olen suur magusasõber ja šokolaadikommid, mis pakis peidus olid, tõid kingituse magusa sisu eriti välja! :) 
Karbis on erinevad juuksehooldustooted Alfaparf Yellow'lt. Eriti ootusärevil olen juuksevärvi suhtes, mida juba lähipäeval kasutada tahan. Valisin Aranguri tiimi kuuluva Anna abiga endale 7.32 värvi, mis on minu praegusest värvist tunduvalt tumedam. Ma pole ühegi ettevõtte poolt saanud nii sooja, siirast ning sõbralikku suhtumist. :) Tõeline rõõm on selliste nimestega koostööd teha.
Klõpsisin palju pilte, et teile paki sisust lähemalt aimu anda. Värviline sisu on piltide peal eriliselt kaunis, kaspole? :)
Uurin ja puurin paki sisu mõnda aega ning tulen tagasi värskete ülevaadetega allpool olevatest toodetest. 

Tutvu lähemalt nende ja teiste Aranguri toodetega nende kodulehel arangur.ee ning hoia ennast kursis nende tegemistega Aranguri Facebooki lehel.












































Järgmise postituseni!
Suured kallis sinu virtuaalselt sõbralt!


2 comments:

  1. Ilusti pakitud kingitus tõesti. Palju õnne ja ootan eriti postitust juuksevärvist, sest plaanin ise umbes sama tooni proovida. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh! :) Loodan, et saan sulle abiks olla.

      Delete

TEISED POSTITUSED, MIS VÕIVAD SULLE HUVI PAKKUDA