Sunday, July 28, 2013

Ülevaade: Victoria's Secret ''Bronze Glow'' päikesepuuder


Hei armsad!
Päikesepuuder annab nahale terve, kauni õhetuse, mis muudab näo jumekamaks, aitab korrigeerida näo-ovaali ning muuta visuaalselt näokuju. Sobib kasutamiseks nii suvel kui ka talvel koos põsepunaga, jätab efektse tulemuse.
Victoria's Secreti ''Bronze Glow'' rikkaliku pigmendiga päikesepuuder on päike pakendis. Minu nahaga sobis see nagu rusikas silmaauku ning üldmulje on igati kiiduväärt.



































Puudri pakend on armas ja kaunid kuldsed ääred annavad palju särtsakust. Eriti kui need valgust peegeldavad. Ma olen palju mässanud igasuguste lauvärvide, puudrite, põsepunade ja huulevärvide avamisega, sest need ei tule kuidagi lahti, niiet mul oli ekstrahea meel kui konteineri ilma igasuguse vaevata ja nägu krimpsutamata lahti sain. Lisaks on see armsalt väike ja seega lihtne kaasas kanda. Mõnus leopardimuster puudri sisul on väga pilkupüüdev ning kihft, tõeline tõmbenumber. Ei raatsinud isegi puurdit alguses kasutada, sest ma ei tahtnud, et muster kaoks. :)



































Kuidas kasutada?
Vali oma lemmikpintsel ning võta sellele puurit, raputa üleliigne käele ning hajuta korralikult soovitud kohtadele.
Kanna toodet otsaette, põskedele, ninale ning lõuale. Mulle endale puudrit lisada ka kaela külgedele ning veidi silmalaugudele. 
Ma ei soovitaks kasutada toodet põsepuna asemel, päikesepuuder on ikkagi pruun ning mõeldud töötama koos põsepunaga, mitte seda asendama ja kui põsepuna õhetus jätab värske mulje siis pruuni toime on just vastupidine.

Tulemused:
Toode hajub väga hästi, niiet ei ole vaja karta, et näole jäävad randid. Minu veidi pävitunud näole sobis puuder hästi ning rõhutas olemasolevat jumet. Nahk kumas mõnusalt ning valguse käes sädeles, mitte selline bling ülevõlli sädelus vaid just selline õrn ja mõnus. Püsib nahal kaua ning esimesel päeval seda kandes, sain küll paar komplimenti. ;)
Pisike, aga super!Üldiselt olen rahul ning ostaksin uuesti.
Minu arvates on see väga hea suvine kingiidee igale neiule ja naisele.

Victoria's Secret ''Bronze Glow'' päikesepuuder maksab 16€, mille saab tellida SIIT.
Muidugi ära unusta, et esitades tellimuse veebipoes glamora.ee on võimalik allahindluskoodiga KELLY10 säästa ostult 10%.



Järgmise postituseni!
Nautige ilusaid suviseid ilmu kuni neid jätkub!



2 comments:

TEISED POSTITUSED, MIS VÕIVAD SULLE HUVI PAKKUDA