Friday, July 19, 2013

Kingipakk Nurme Seebilt

Hei armsad! 
Täna räägin teile lähemalt mõnest Nurme Seebi tootest, mis jõudsid minuni armsa pakikesena ja mille sisu heas mõttes üllatas mind. :)
Toetan igasuguse nõu ja jõuga kõigi Eesti brändide tegemist. Nii on ka Nurme Seebi tegemised mulle südamelähedased.
Nurme Seep on Eestis käsitööna valmistatud 100% looduslik keha- ja vannikosmeetika sari. Kõik tooted on käsitsi valmistatud väikestes kogustes, kasutades vaid naturaalseid koostisosi. Sünteetiliste lõhna- ja värvainete vaba.



  Nurme Seep päevitusõli rohelise tee õliga 

Toode näeb välja ilus ja suvine. Pudeli ümbrise sinine ning kollane sisu sobivad omavahel mõnusasti ja tänu spreiotsikule on seda lihtne peale kanda. Kaalult on tegu üsna kerge tootega nii ei muuda see rannakotti üleliigselt raskeks. Tavaliselt kannan rannakreeme/õlisid kaasas väikstes kogustes pisikestes spreipudelites.
Lõhnast on kõige väljatorkavam, nagu ka nimi ütleb, roheline tee. Lisaks sellele on pudelis teisi väärtuslikke õlisid - päevalilleõli, magusmandliõli, aloe vera õli, sheaõli, kookosrasv ja porgandiõli. 
Sellel päevitusõlil pole kaitsefaktorit kuid see on suurepärane päikese ligi meelitaja ning kaitseb nahka kuivuse ja enneaegse vananemise vastu. Oma auhinna Anne & Stiili poolt on ta välja teeninud.

Kuidas kasutada?
Loksutada pudelit enne kasutamist ja kanda nahale enne päevitamist. Ideaalis oleks hea veidi oodata enne intensiivse päikse kätte minekut. 
Ma olen seda päikseõli kasutanud ka hädaolukorra niisutajana ning oma töö teeb see hästi ära - jätab naha pehmeks ja veidi läikivaks. Just nagu mulle meeldib! 

Tulemused 
Pudeli järgi oli mu esmamulje, et sinu on väga rasvane ja määriv, kuid tegelikkuses on tegu mõnusa tootega - ei jäta paksu kihti ning ei määrinud isegi mu heledat kleiti.  Muidugi peaks ikkagi silma peal hoidma, et toodet ei satuks rõivastele.
Veekindluse panin paaril korral proovile. Olles mõned korrad ujumas käinud ei näinud ma vajadust ennast uuesti üle määrida. Olen sattunud ka sellise päiskeõli otsa, mis tekitas vette minnes mü ümber õlilaigu. Selle tootega õnneks nii ei läinud. :)

Üheks miinuseks sellega on muidugi see, et kuna see on päiksetoode, siis tihti eeldatakse, et sellest piisab, kuid selle kõrvale peaks siiski kasutama ka päikseKAITSET. Samas ei kasuta ma isegi seda alati kui tean, et ei lähe just pikkadeks tundideks päikse kätte ning õnneks ei lähe mu nahk väga kiiresti punaseks. Kannan päiksekaitset vaid olulisematele ja õrnematele kohtadele - nägu, kõrvad, õlad. Samuti pole päikseõli eriti mõnus kasutada liivarannas, kus see tõmbab ligi kõikvõimalikud liivaterakesed, mis hiljem igalpool on. :) Lõhn jääb kergesti ja pikaks ajaks riiete külge, kuid peale pesu on see täielikult kadunud. 

Hea meelde jätta: 
Nurme Seebi Päevitusõli rohelise tee õliga...
100% looduslik
pole kleepuv ega paks
Sobib kasutamiseks päikse käes ja solaariumis
veekindel
sünteetikavaba
Kaalult kerge
puudub kaitsefaktor
sobib niisutajaks

Nurme Seebi päevitusõli leiad 12€ Nurme Seebi kodulehelt




Fännan mõlema seebikarbi puhul ajatut välimust. Seebid on kaunis klassikalises karbis, milledel on Nurme Seebi logo kujulised augud, et seebi värvust ja lõhna tuvastada. Minu jaoks võib avatud toodet võrrelda hammustatud õunaga. Kellelegi ei meeldiks osta näritud õuna. :)


Nurme Seep sügavpuhastav näoseep aktiivelementidega

Tegu on aktiivsütt sisaldava loodusliku seebiga, mis puhastab sügavalt mustuse ja meigijäägid, niisutab ning taastab naha loomuliku mineraalainete sisalduse.
Nagu eespool mainisin olen karbist vaimustuses ja sisu ei jää sugugi alla. :) 
Seebi must värvus on huviäratav ja selle lõhn ainulaadne. Jäin sellega igati rahule ning kindlasti muretsen endale veel mitu tükki, et teistele ka kinkida. :)
See mõnus ja värske seep lükkas suure edumaaga troonilt kõik mu teised näopesuahendid!
Ausaltöeldes ei oskagi ma selle seebi lõhna kirjeldada muu sõnaga kui Nurme Seep, kuid tugev on see küll.
Maksimumpunktid minupoolt!

Kuidas kasutada?
Ajada märg seep käte vahel vahule ja masseerida seebivahuga nägu ja kael. Loputada sooja veega.
Olen seda seepi julgelt kasutanud ka kätepesuks.


Tulemused
 Seep läheb kiiresti vahule ning on lihtne kasutada. Must värvus võib tunduda eemalepeletav kuid toime on 180° vastupidine ja see seep määrib samapalju kui iga teine seep.
Ma olen üks nendest, kes eelistab meigieemaldajale meigieemalduslapikesi. Need on lihtsad ja ülimugavad. Kui olen igasuguse meigi eemaldanud, pesen näo ja kaela just selle seebiga üle. Kasutan seda toodet igapäevaselt, et eemaldada kõik mustus nahalt. Nii olen täiesti kindel, et mu nahk on puhas ja meigivaba. See mõnus tunne kui nahk hingab..mm. :)
Selle mineraalainete sisalduse kohta ei oska ma väga midagi öelda, mu nahk ei öelnud mulle küll midagi selle kohta. :)

Mul on keskmine nahk ja minule sobis see seep superhästi. See eemaldas ka vähese rasu, mis mu nahale oli tekkinud ja just seepärast ei soovita ma seda seepi kuiva nahaga inimestele. Samuti lugesin internetist, et mõned meesterahvad on öelnud, et peale raseerimist on hakanud nahk kipitama.

Hea meelde jätta:
Nurme Seep sügavpuhastav näoseep...
Eemaldab meigijäägid
sügavpuhastava toimega
Sobib igapäevaseks kasutamiseks
Ei soovita kuivale nahale  (kui kellelgi on vastupidiseid muljeid siis andke julgelt teada kommentaarides)
Hea hind

Sügavpuhastava Näoseebi leiad 6€ Nurme Seebi kodulehelt

Nurme Seep 100% looduslik pediküüriseep

Hitt jalahooldustoodete seas!
Pimstkivi teeb selle seebi kaalult veidi raskemaks kui eelmise, näoseebi ja magusmandlikivi puru annab kodusele pediküürile uue taseme. Eemaldab sügava mustuse ja teeb jalad krudisevalt puhtaks.
Seep on mõeldud kandade ja talla nahapaksendite eemaldamiseks ja on õhkõrna oliivi ja kivipuru lõhnaga.

Kuidas kasutada?
Hõõruda kandu ja taldu kohtadest, kus tuntakse vajadust.
Kasutan seepi vannis olles, sest muudel juhtudel läheb see mul alati meelest ehk siis paaril korral nädalas kuid toode sobib ka igapäevaseks kasutamiseks. :)




Tulemused:
Tulemused olenevad ikka sellest, millised on jalad. Minu omad jäid küll igati mõnusaks ja looduslik sisu on tõeline magnet. :) Mul oli probleeme maha kooruva nahaga taldadel, sest mu jalad tahavad üsna palju niisutamist ja hoolt ning peale kahekordset pediküüriseebi kasutamist olid need peaaegu läinud. Minu õnn! 
Proovisin seepi ka oma probleemsete käsivarte peal, kuhu mul kipuvad aeg-ajalt tulema pisikesed täpikesed. Kuigi seebikarbile on kirjutatud, et ei sobi ihu pesemiseks oli see tõhus ning peale hilisemat niisutamist olid käed pehmed ning puhtad.
Seep läheb nii mõnusalt vahule ja vaatamata minu skeptilisele arvamusele on see jalgade vastu väga sõbralik naha vastu täites kõik oma lubadused. Mugav käes hoida ning toimib täpselt seal kus vaja.  Igasugune muu jalgade kraapimine ajab mulle nüüd lausa judinad peale. 

Hea meelde jätta:
Nurme Seep 100% looduslik pediküüriseep...
Eemaldab jalapaksendid
Mugav kasutada
Vahutab mõnusalt
Sobib igapäevaseks kasutamiseks
Jalgade vastu õrn


Loodusliku Pediküüriseebi leiad 5.50€ Nurme Seebi kodulehelt

                            Külasta Eesti kõige looduslikuma looduskosmeetika e-poodi nurmeseep.ee ja leia endale lemmikud. :)
Järgmise postituseni!

7 comments:

  1. Just nädal tagasi ostsin Nurme Seebi Näoseebi ja olen ka täiega rahul. Kasutangi seda nagu meigieemaldaja asemel ja toimib vägahästi.

    ReplyDelete
  2. Loeks nagu Pille-Riinu (geneficu) blogi, niii sarnane lihtsalt :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Naljakas, sest ma pole tema oma isegi lugenud. :(

      Delete
    2. Mitte nendest toodetest küll

      Delete
  3. Nendest olen proovinud ainult pediküüriseepi, mis on minu suur-suur lemmik. :)

    ReplyDelete
  4. Tekkis endalgi tehtmine nüüd mõlemad seebid järgi proovida :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kindlasti tasub proovida! Nurme Seebil on väga palju vahvaid asju, mida tahaksin isegi veel proovida. :)

      Delete

TEISED POSTITUSED, MIS VÕIVAD SULLE HUVI PAKKUDA