Thursday, July 11, 2013

10 suvist särki ja pluusi















Hei armsad!
Suvist aega on Eestis üsna näpuotsaga ja selle aja sees peaks minu arvate kandma võimalikult palju lühikesi ja värvilisi asju, mis talvel jope alla peitu jäävad. 
Mulle meeldib netis shopata ja seekordki leidsin palju head ja huvitavat kraami. :) Siin on mõned mõnusad särgikesed, mis sobivad superhästi päikse alla. :)



Suvi on selle pluusi kandjas. Visuaalselt vinge kirju ja laheda disainiga pluus pärit boohoo'st. Tahaks pärast neid päikserante õlgadel näha! :)
Pluusi leiad SIIT.
















 Täpid tõmbavad alati mu tähelepanu. :) Võluv ja armas pluus Asosest, mille ma siiski peaaegu 48€ eest ostaksin endale vaid siis kui ma oleks rikas ja kuulus ning mul poleks oma raha kuskile panna. Hetkel jääb see minu wish listi.
Kes aga hammustab hinna läbi siis pluusi leiab SIIT












Näide sellest, kuidas väike pildike annab esemele hoopis uue elu. 
Mulle meeldib see särk just lihtsuse pärast. 
Särgi leiad Siison'st SIIT.















Ilmselgelt pole selle särgi puhul just palju kangast kasutatud. Kuid see on kindlasti särk, mida kellelgi seljas nähes vaataksin talle järgi ja kontrolliksin kas nägin ikka õigesti. :)
Ma ei tea kas ma julgeksin seda kanda, aga lahe ja omapärane! 
Särgi leiad SIIT.
















Nii armsad värvid! See on nenest kõigist mu lemmikpluus - armas, lihtne ja võluv. :) Lõige on lahe ja nööpidega pluusid on mu nõrkus. 
Pluusi leiad SIIT.















See on see ese kapis, mis sobib kõigega. :) Tiigri kujutisega ja veidi läbipaistev vinge top vaba ja muretu eluviisiga inimesele. :)
Lähemalt loe SIIT.

















Lahe naeratav särk E-butiigist. Vabalt kukkuva lõikega ja alt diagonaalselt pikenev särk, mõnus dressidega kanda. Soodushinnaga maksab 15.74€.
Särgi leiad SIIT.


















Ülilahe tagant värviline särk. Sobiks megahästi ujukate peal kanda. :) Kirju teeb minuarust kõik asjad nii
huvitavaks ja suviskes.
Särgi saad ostukorvi lisada SIIN.


Kerge ja lendlev tuunika. Tootekirjelduses on kasutatud sõna  ''kevadine'', aga minuarust kuulub see üheõlaga lehviv tuunika kahejalaga suvesse. :)
Tuunika leiad DressUp'st SIIT.

















Top, mis näeb teiste seljas nii ilus ja stiilne välja, aga mulle ei sobi kohe üldse. Mulle meeldivad need sinised ribad, mis liikudes lahedasti lendlevad ning annavad esemele hoopis teise elu. :)
Topi leiad SIIT.

















Olen juba minu päeva maal olnud ning homme olen jälle Tartus. Kindlasti teen mõned ostud, sest koos mu kotiga läksid eelmisel nädalal kaduma mõned mu lemmik meigitooted ning nüüd ostan neid järjest tagasi. Ilmselt jagan teiega oma oste. :)
Olen veel põnevil väiksest pakikesest, mille Nurme Seep mulle saatis niiet varsti kuulete lähemalt ka mõnest nende tootest.
Lisaks naeratas mulle esimest korda loosiõnn. Ma pole kunagi olnud eriline Facebook'is igasuguste jagamistega sina peal kuid jagasin hiljuti Aranguri loosipostitust ning võitsin kingipaki juuksehooldustoodetega! :) Olen nii põnevil! 

Järgmise postituseni!



No comments:

Post a Comment

TEISED POSTITUSED, MIS VÕIVAD SULLE HUVI PAKKUDA