Wednesday, July 17, 2013

Ülevaade: Tahe Botanic Acabado Nutri-term mask


Hei armsad! 
Oh kui rõõmus ma olen, et saan teiega jagada oma lemmikjuuksetoodet - Tahe Botanic Acabado Nutri-term mask. :)
See armas potsik ja magus sisu on pesa teinud minu südamesse. 



Tegu on aktiivset keratiini sisaldava ja niisutava juuksemaskiga, mis kõigi lubaduste kohaselt tugevdab juuksestruktuuri, muudab juuksed säravaks ja pehmeks. 

Kuidas kasutada?
Kanda rätikukuivadesse juustesse kreeka pähkli suurune kogus toodet ja paari minuti pärast loputada juustest välja. 
Mul on üsna palju juukseid ning kasutan juhendile vaatamata toodet rohkem kui kreeka pähkli suurune kogus. Pigem nagu kaks pähklit. :) 
Kasutan umbes 1-3 korda nädalas, nii kuidas parasjagu vaja läheb. 

Potsik ise, nagu näha, näeb välja üliarmas ja ligitõmbav. Lihtne välimus ja roosa kiri on superarmsad ning kaunistavad igat vannitoariiulit. Lõhn on see, millesse selle toote puhul armusin. Ma nii tahaks, et te saaksite tunda seda magusat lõhna - nagu suhkruvatt! See jääb veel mõnusateks tundideks juustesse ning nii ei saanud ma isegi oma käsi ja nina oma juustest eemale. :)
Koostis on pehme kreemias ning seda on lihtne juustesse kanda, samuti välja pesta.
Igati magusmõnus pesukogemus!




Tulemused
Tulemustega olen rohkem kui rahul! Peale esimest kasutuskorda on juuksed pehmed ja läikivad. Olen proovinud ka teisi Tahe juuksemaske kuid see on vaieldamatult mu lemmik. Isegi kui olen maal ja juuksed on mõnikord mitu päeva ühes patsis olnud ja kamm enam läbi ei mahu siis peale maski kasutamist on kiharad jälle pehmed ja siidised, rääkimata lõhnast. :) Minu jaoks on tegu asendamatu tootega.
Lühidalt - lihtne kasutada, hea toime ning unustamatu lõhn!



Maski ostsin endale mõnda aega tagasi Tartu kaubamaja ilumaailmast. Hinnaks oli 10€ ja pisut peale, mida pole minuarust üldsegi üleliia. MG beauty teeb 15% allahindlust niiet toote saab ilusa soodushinnaga 8.64€ eest. :)


Järgmise postituseni!


8 comments:

  1. Endal on ka see mask olemas, aga pole veel proovida jõudnud. Peale sinu arvustuse lugemist tahan veel rohkem, et mu praegune mask otsa saaks ning ma selle kasutusse saaks võtta. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh, nii tore kuulda. :) Loodame siis koos, et sinu vana mask saab ruttu tühjaks. :)

      Delete
  2. Nii ilusad pildid ja sa oled ise ka nii superiluus!! :D

    ReplyDelete
  3. See juuksemask on tõesti nimetamist ja kiitmist väärt! Ise kasutan ka seda ja soovitan kõikidele. Igakord kui kasutama hakkan, siis ei saa aru kas tegemist on ikka juuksemaskiga või vaniljekreemiga :-D. Lõhnab nagu vaniljekreem.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Täpselt! :) Ma ei suutnud ka ühtegi viga leida ja see lõhn on tõesti jumalik. :D

      Delete
  4. Seda postitust lugedes ja vaadates, tekkis väga suur tahtmine endalegi see juuksemask osta ja järele proovida :)))
    Nagu näha siis sinu juuksed tegi see maks tõesti väga ilusaks ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ohh, tänan! :) Kindlasti soovitan! Hind tasub ennast mitmekordselt ära. :)

      Delete

TEISED POSTITUSED, MIS VÕIVAD SULLE HUVI PAKKUDA